Wednesday, August 27, 2008

TEMPAHAN YANG TELAH LEPAS

Lama dah tak update tempahan dari pelanggan, ada problem network kat umah ini pun update kat umah abang kat bangi nie ini adalah antaranya. Mana yang lupa nak add tu....maaflah ya...

Kepada semua pelanggan jutaan terima kasih yang kerana sudi menempah dan memberi sokongan. Harap semua berpuasa hati ya.....



27.08.08 - Kawan kak ipar tempah 2 biji kek lapis masam manis saiz M. Esok dia nak hantar kawannya kat putrajaya

26.08.08 - Kawan ila member leeza tempah kek lapis masam manis size S

25.08.08 - Juliana tempah kek lapis masam manis size S

24.08.08 - Kawan angah lagi order size M Kek lapis Kenyalang & Strawberry dan 1 size S Lapis masam manis. Gambar tak sempat snap
23.08.08 - Kawan abang (Angah) ada tempah kek lapis size S, lapis 1 masam manis, 1 evergreen, 2 manik urai, 1 strawberry. Ini pun sama tak sempat snap, mmm bzz nyerrr... ;)




22.08.08 - Chocolat moist cake ini pula ditempahan oleh Aida adik kat opis untuk DPE pot luck, our department sebenarnya dia ada tempah chees cake tapi x sempat nak snap pic.

Angah yang kerja kat putrajaya pun ada tempah antaranya Kek Lapis Prune size L, kawan dia order untuk buat hantaran. tak sempat snap gambar gak

Haa... nie tempahan dari lin lagi.... chocolate moist cake 2 in one, utk b'day adiknya Yana & anniversary nya skali. Happy B'day Yana & lin skali semoga panjang umur murah rezeki dan dipanjangkan jodoh hingga akhir hayat.. Tq atas sokongan lin selama ini

Kek buah nie ditempah oleh kawan Hariati level 78. Tq tie & kwn nya..



20.08.08 - Tempahan untuk Firdaus adik kat opis leeza nie dia tempah kek lapis size S. 1 Masam manis, holiday inn & 2 manik urai. Tq firdaus

18.08.08 - Hari ini sample cookies and kek lapis aku telah mula bergerak ke kertih tempat dimana bermulanya aku dalam business ini dari tahun 2000 lagi. Tq to Zalida & suaminya omor kawan aku yang sudi membawa sample aku ke sana. Bak kata pepatah tempat jatuh lagi dikenang tak gitu. 11 tahun aku disana sebelum ini.
Selain dari sample aku juga ada menghantar beberap jenis cookies, biasanya pelanggan aku kat sana nak beli sebelum raya lagi, nak makan terus katanya total aku hantar sebanyak 24 balang.

Terima kasih daun keladi kepada kawan-kawan kat kertih jangan lupa beli lagi ngeh..ngeh..ngeh

No comments: