Tuesday, October 21, 2008

SERAHAN TEMPAHAN RAYA PART 11 KE KERTIH, TERENGGANU


Antara tempahan-tempahan untuk customer dikertih, Terengganu. Kesemuaanya hampir 53 biji kek lapis pelbagai perasa dan size serta 241 balang cookies pelbagai jenis bersamaan dengan 10 kotak besar telah dihantar padaa 21/09/2008....phuuuuhh..siap juga akhirnya. Alhamdulillah....

Antara gambar yang sempat diambil... layannn jer ler....



Terima kasih kat abang leeza, angah (Safri), kakak ipar (kak Gayah) dan adik (Anor) yg sudi membantu dan sama-sama menghantar ke kertih. Tak lupa juga kepada anak2 yang memahami ibunya sibuk serta suami yang sering memberi dorongan walaupun berada jauh dari kami sekeluarga, dan juga kepada kak Maznah yang sudi mengambil tempahan dan mengedarkan kepada customer disana, ini adalah tahun kedua leeza buat penghantaran ke kertih.

Kami bertolak pukul 5 pagi dan sampai dalam pukul 9.30 pagi, berada disana selama dua jam, singgah Kemaman sekejap beli tudung :-) sebelum bertolak ke Melaka, singgah jumpa mak kat kampung, dan hantar tempahan untuk kengkawan adik, Ummi di Melaka. Petang kami terus balik ke Kuala Lumpur, berhenti berbuka puasa di hentian Seremban (dalam keta jerr), sebelum meneruskan perjalanan. Alhamdulillah selamat semuanya..... 1 hari perjalananan kami dari KL-KERTIH-MELAKA-KL ;)

No comments: