Monday, October 20, 2008

TEMPAHAN AWAL RAMADHAN

Layan antara gambar2 diawal ramadhan. Kebanyakkan pelanggan tempah untuk dimakan dibulan puasa. Kepada pelanggan yang tak disebut nama tu harap maaflah yea.... ada yang tak sempat diambil gambar sibuk maklumlahkan masa tak mengizinkan ;-)



Sebelah nie yg strawberryy & Prune ditempah oleh boss Norisah (KLCC) yang kerja kat tukminestan, Manik Urai tu kawan K Noredah.
Kek kukus utk Achmad. Selendang dan selebihnya di order oleh Maslina adik satu opis. Kesemua tempahan adalah dari KLCC.. Tq..tq & tq u all ....








Moist Chocolate cake diorder oleh Osman Zainal, Klcc, Tq Osman memberi sokongan kat akak :)







Tiada dalam gambar :(

Tempahan dari kawan2 Kak Noredah, KLCC antaranya ialah:
1. Kek Lapis manik Urai Size (s) - 9
2. Kek Lapis Masam Manis Size (s) - 2
3. Kek Lapis Selendang, Kenyalang, Evergreen & Buah Size (s) - 1 setiap jenis
4. Tart & shorbread 1 kotak setiap jenis

Tempahan dari cikgu2 di Putrajaya, kawan kak Wah (Kakak ipar) lagi:-
1. Kek lapis Masam Manis size M - 1
2. Kek Lapis Prune size M - 1
3. Kek Lapis Manik Urai size S -2




Kek kukus dan lapis kenyalang ditempah oleh Khairul Maslina, KLCC. Kenal masa sama join cheer group untuk sukan pertengahan tahun 2008. Tq mas. Raya mas order samperit pula :)











Fancy Ice-Cream cookies ditempah oleh kawan ila, KLCC. Anak2 kawan ila tu suka cookies nie. Untuk raya pun ditempah juga.









Tempahan untuk K lina dari Sentul. Order true sms. Tq K lina kerana memberi kepercayaan terhadap HOMEBAKERY-LEEZA.BLOGSPOT. COM






Satu lagi tempahan yang tidak sempat dapat diambil gambar adalah 5 kotak besar bersamaan 120 balang Almond London yang ditempah oleh satu company telah dihantar pada 7/9/08 ke rumah K Alida di Bangi, sib baik abang (alang) yang duduk kat bangi tolong hantarkan, selepas berbuka puasa kat rumah leeza hari itu. Berpeluh jugak nak siapkan tempahan ini sebab diberi masa dalam seminggu jerr..

Alhamdulillah siap juga.... Terima kasih semua dan harap berpuas hati :)

No comments: